ویژگی های تشک مناسب کودک

کوالا22 1397/11/28

ویژگی های تشک مناسب

ویژگی های تشک مناسب چیست؟

چه تشکی انتخاب کنیم تا فرزندمان خواب آسوده و راحت را تجربه کند؟

در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی کوالا 22 با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات بالا برای شما روشن شود.

فروشگاه اینترنتی کوالا

اولین ویژگی یک تشک خوب طبق استاندارد ها و ایمنی تولیدات مصرفی این است که تشک باید دقیقا اندازه گهواره باشد نه کوچک تر و نه بزرگ تر و این به این معنا است که حتی یک انگشت هم میان تشک و گهواره فاصله نباشد و تشک تمام فضای گهواره را پر کرده باشد.

تشکی که کل فضای گهواره را پر کرده باشد برای کودک شما خطر ساز نخواهد بود و هیچ فضا و حفره ای در جای خواب فرزند شما وجود ندارد که فرزند شما در آن گیر کند.

ویژگی های تشک با کیفیت و مناسب چیست؟

اکثر تشک های از جنس فوم با گذشت زمان تغییر حالت میدهند اما تشک های استاندارد از چند لایه تشکیل شده اند همچنین فنر های درون تشک از تغییر حالت سریع تشک جلو گیری میکند از طرفی تشک های استاندارد دارای قابی از جنس اسفنج هستند که روند تغییر شکل تشک را کند تر میکنند.

اگر شما قصد خرید یک تشک فنری را دارید حتما به تعداد فنر های درون تشک توجه کنید لایه های تشک نیز در ساختار تشک بسیار تاثیر گذار است پس آنها را از قلم نیندازید.

تشک ها بیشتر از جنس پلی استر و پلی اتر تشکیل شده اند و از نظر قیمت و ضخامت و لایه های تشکیل دهنده دارای تنوع گسترده ای هستند.

بعضی از تشک ها سه لایه هستند و برخی دیگر دو لایه و نوع دیگری از تشک های طبی نیز وجود دارند که یک لایه نالیونی برای جلوگیری از ورود رطوبت به تشک برای آنها در نظر گرفته شده است.

یک تشک مناسب باید ویژگی تهویه هوا داشته باشد تا هیچگاه بوی بد نگیرد و هوا در آن جریان داشته باشد. پس در هنگام خرید از وجود سوراخ های تهویه هوا اطمینان حاصل کنید.

بهتر است تشکی که انتخاب میکنید موج دار نباشد.

همه فکر میکنند تشک های بسیار نرم پتو های پف دار و بالش های باد کرده ، بسیار نرم و راحت اند اما بهتر است بدانید این نوع وسایل خواب بسیار برای کودک شما خطر ساز خواهند بود.

در هنگام خوابیدن کودک اسباب بازی هایش را جمع کرده و او را به پشت بخوابانید
اگر قصد دارید یک کاور تشک برای تشک کودک خود تهیه کنید بهتر است جنس آن از پارچه های نخی باشد. زیرا پارچه های نخی بر روی پوست فرزند شما حساسیت ایجاد نمیکنند.

این روز ها متخصصان زیادی بر روی تشک های کودک و گهواره ها تحقیق و نظارت میکنند و همین امر باعث میشود درصد خطر آنها به صفر برسد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.