تشک خوشخواب یا تشک رویال

کالای خواب کوالا 22 1398/04/14
رویال کلاسیک - رویال لایف

تشک خوشخواب یا تشک رویال

تشک رویال و تشک خوشخواب از برند های برتر کالای خواب در ایران هستند اما این که ما کدام تشک را انتخاب کنیم نکته خیلی مهمی است در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های این تشک ها آشنا کنیم.

اگر در بازار چرخی زده باشید قطعا با برند های مختلفی از تشک آشنا شده اید ، تشک رویال ، تشک خوشخواب، تشک آکسون ، تشک رویا ، تشک لایف ، تشک رویال کلاسیک و یا ده ها برند دیگر که همه در حال رقابت اند اما به راستی کدام تشک را انتخاب کنیم.

در این مطلب از کالای خواب کوالا 22 قصد داریم تشک های خوشخواب را با تشک های رویال مقایسه کنیم. همه ما چه در بازار ، چه در فروشگاه های اینترنتی با انبوهی از مدل های تشک و یا برند های تولید کالای خواب روبه رو شده ایم و این سوال ذهن ما را درگیر کرده که کدام تشک را انتخاب کنیم.

چه در فروشگاه های سطح شهر و چه در فروشگاه های اینترنتی همه تعاریفی از برند های مختلف تشک دارند که این تعاریف هم شامل نکات منفی و هم شامل نکات مثبت است که ممکن است شما را کمی سر در گم کند.

ممکن است شما قبلا تشکی را خریداری کرده باشید و اکنون بعد از گذشت مدتی قصد دارید تشک خود را تعویض نمایید در این صورت کمی کار شما راحت تر خواهد بود چون قطعا شناخت خوبی نسب به برند تشک قبلی خود دارید اما اگر تازه قصد خرید تشک طبی و یا تشک فنری دارید ما به شما توصیه میکنیم این مطلب را بخوانید تا شناختی نسبت به تشک رویال و تشک خوشخواب داشته باشید. همچنین در این مطلب توضیحات کوتاهی در مورد تشک های دیگر برند ها نیزبه شما ارائه خواهیم داد.


ابتدا به معرفی تشک خوشخواب میپردازیم

خوشخواب یکی از تولید کنندگان معتبر تشک است که سال هاست در ایران تشک هایی با مدل های مختلف تولید میکند کارخانه تشک خوشخواب در این 60 سال خدمت خود از مدل های مختلفی از تشک رونمایی کرده است که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند.

تشک های تولید شده خوشخواب با نام های مختلفی در بازار دیده میشوند به عنوان مثال: تشک های مدل تشک آلینا ، تشک آناهیتا ، تشک کامفورت ، تشک سوپر کلاس سافت ، تشک سوپر کلاس هارد ، تشک سوپراستار، تشک طبی پاکتی ، تشک طبی فنری ، تشک فرست کلاس ، تشک های کلاس مموری در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در آدامه به ویژگی هایشان خواهیم پرداخت.

تشک سوپرکلاس سافت و تشک سوپر کلاس هارد

به جرات میتوان گفت برترین تشک های برند خوشخواب تشک های سوپر کلاس هارد و تشک های سوپر کلاس سافت هستند و این بدین معنا نیست که دیگرتشک ها ناکارآمد و بی کیفیت هستند بلکه هر کدام از تشک ها به واسطه ویژگی های خاص خودشان متناسب با افراد مختاف هستند.

تشک های نام برده شده از جمله برترین تشک های فنر منفصل هستند که در بازار عرضه میشوند. این دومدل در تولید شبیه به هم بوده و تنها از نظر سفتی ونرمی کمی با یک دیگر متفاوت اند و تغییر اساسی و کلی در نوع ضخامت و چیدمان فنر های پاکت شده این دو محصول دیده نمیشود.

کارخانه تشک خوشخواب به دلیل استفاده از پنبه ارگانیک (متناسب با پوست بدن) خوابی راحت و آسوده را برای شما به ارمغان آورده است.

اگرشما به خوابتان اهمیت زیادی میدهید و دوست دارید یک تشک مرغوب تهیه کنید ما به شما تشک تمام ارتوپدیک با پوشش فنری پاکت منفصل سوپر کلاس را معرفی میکنیم.
فنر های پاکتی منفصل این مدل تشک به گونه ای طراحی شده اند که در داخل پاکت های پارچه ای به یکدیگر متصل شده اند و وزن انسان را در تمام سطوح تشک پخش می کنند ای ننوع طراحی در تشک باعث میشود عمر مفید تشک افزایش یافته و کیفیت نهایی تشک بالا برود. از مهم ترین ویژگی های تشک های سوپر کلاس هارد و سافت در استفاده از تکنولوژی فنر های پاکت شده و منفصل است که باعث قرار گرفتن ستون فقرات در حالت ایستاده میشود. تشک های سوپر کلاس دارای 5 سال ضمانت هستند که همین نشان دهنده کیفیت بالای تشک ها می باشد.


تشک های بیوریتمیک خوشخواب

تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک استرس شما را در هنگام خواب کاهش میدهد. سیستم تولیدی تشک های بیوریتمیک به گونه ای است که با تقويت كانال هاي ارتباطي داخلي بدن در حين خواب، شما را شاداب مي كند و به شما کمک میکند تا هرروز صبح احساس بهتری داشته باشید و سرشار از انرژی و حس خوب باشید. از طرفی تشک های بیوریتمیک با بهبود كانال هاي ارتباطي داخلي بدن به تمركز و تعادل شما كمك مي كند.

و تمام این مواد به دلیل خواص درمانی تشك Biorytmic مربوط به انرژی حاصل از ویژگی سنگ هاي معدني خاصي از طبيعت می باشد كه بخاطر دارا بودن انرژي معروف می باشند

تشک آناهیتا


تشک آناهیتا تولید شده از پارچه ها ینبه ارگانیک یا الیاف پلی استر (متناسب با پوست بدن) و الیاف ترموباند تولید شده اند . تکنولوژی تولید تشک های آناهیتا ارگاتک بوده و به صورت فول ارتوپدیک میباشند. تشک آناهیتا به دلیل انعطاف پذیری که دارد تمامی انحنا های بدن شما را پوشش میدهد و خوابی طبیعی و سالم را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین میزان تعریق بدن را در مدت زمان خواب متعادل می سازد. تشک های دیگری نیز وجود دارد که توضیحات آنها به صورت کامل و جامع در محصولات خوشخواب آمده است

قابل ذکر است تشک های خوشخواب یکی از برند های مدعی و قابل توجه در بازار هستند که بخش زیادی از کالا خواب مردم عزیزکشورمان را تامین مینمایند

اکنون که شما با نام های تشک خوشخواب آشنا شدید و همچنین اطلاعاتی در مورد کمپانی خوشخواب به دست آوردید به سراغ معرفی تشک های رویال و کارخانه رویال میرویم.


معرفی تشک رویال و ویژگی های آن

ابتدا باید ابهام تشک های رویا و رویال را برطرف کنیم، برخی افراد فکرمیکنند که تشک های رویال و رویا تولید یک کارخانه اند اماباید بدانید این تشک ها تولیدات دو کارخانه مجزا هستند که هر دو از کیفیت خوبی برخوردارند ولی از لحاظ گارانتی و یا نوع تشک های تولید شده کمی متفاوت اند در این قسمت ما قصد نداریم به مقایسه تشک رویا و رویال بپردازیم بلکه قصد داریم شما را بیشتر با تشک های رویال آشنا کنیم.

رویال نیز همانند دیگر کارخانه ها تشکهایی با نام های مختلف تولید میکند و هر کدام از تشک ها متناسب با افراد مختلف هستند .

تشک های رویال نوعی محصول متناسب با نیاز جامعه هستند که نام های مختلف تشک روانه بازار شده اند که هر کدام به نسبت طول عمر و ویژگی های خاص خودشان شامل گارانتی پس از فروش میشوند. تشکهای رویال شامل سه دسته طبی ، طبی فنری ، فنری میشوند که هر کدام به نسبت ساختاری که دارند قیمت متفاونتی نیز دارند. شما هر نوع تشکی که بخواهید چه تشک سفت چه تشک نرم و … میتوانید آن را در کالری تشک رویال مشاهده کنید. برند ها ی دیگری از رویال نیز وجود دارند که تشک هایی با کیفیت بالا تولید میکنند مانند تشک های رویال کلاسیک نام تشک های رویال کلاسیک با تشک های رویال متفاوت است اما رویال کلاسیک نیز تشک های مرغوب و مقرون به صرفه ای هستند.

تشک های رویال کلاسیک نیز همانند تشک های خوشخواب تنوع زیادی دارند و هر فرد با توجه یه نیاز های جسمی خود میتواند تشک مورد نظر خودش را خریداری نماید


برای مشاهده نمونه تشک های رویال کلاسیک و مطالعه ویژگی های تشک ها میتوانید میتوانید بر رویه رویال کلاسیک کلیک نمایید.

اما اگربخواهیم تشک ها را از لحاظ قیمت مقایسه کنیم میتوانیم بگوییم تشک های رویال لایف و رویال کلاسیک از قیمت مناسب تری برخوردار اند و شما با کمی هزینه میتوانید تشک مناسبی را تهیه کنید.

اگر بخواهیم تشک ها را از لحاظ کیفیت مقایسه کنیم میتوانیم بگویم شرکت ها در رقابت سختی با یک دیگر قرار دارند و تمامی محصولاتشان با کیفیت و استاندارد است اما تشک های خوشخواب تا حدودی از دیگر تشک ها قوی تر هستند..

بعد از مقایسه قیمت و کیفیت میتوان گفت تکنولوزی ساخت نیز جای بحث دارد. تشک های برند های نام برده شده تماما با تکنولوژی جدید پیش میروند و برخی از تشک ها به عنوان مثال فنر پاکتی ها و مموری فوم ها بر اساس آخرین فناوری روز ساخته شده اند.

واما مهم ترین نکته این است که تشک های تولید شده همگی باب سلیقه های خاص تولید شده اند و افراد با سلایق مختلف میتوانند تشکی مناسب با جسم و سلیقه خود انتخاب کنند.

به طور مثال تشک های سفت تر مناسب برای افراد سنگین وزن تر وکسانی که کمردرد دارند است. واما شما میتوانید با توجه به عادات و نوع خوابیدن خود همچینین ویژگی های جسمیتان تشک مناسبی تهیه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.