هدیه ی ارزشمند

کوالا22 1398/10/20
پیشنهاد کوالا22 برای هدیه دادن

هنرهدیه دادن و هدیه گرفتن را بیاموزیم

از دیر باز تاکنون انسان ها به نشانه دوست داشتن و به مناسب های مختلف به یک دیگر هدیه میدهند. اما هدیه دادن نیز آداب خاص خود را دارد و میتوان گفت هدیه دادن این گونه که ساده به نظر میرسد نیست زیرا انسان ها عقاید مختلفی دارند از نظر بعضی ها هدیه شیئی گران قیمت است و از نظر برخی دیگر هدیه باید ارزش معنوی داشته باشد. بنابر این نمیتوان هدیه دادن را کاری بی دغدغه بشمار آورد.

اگر شما شخصیت فرد مورد نظر را به خوبی شناخته باشید میتوان گفت هدیه دادن انقدر ها هم پیچیده نیست ولی باید به خوبی فرد مورد نظر خود را بشناسید و از عواطف او آگاه باشید، ولی اگر همینطور سر سری اقدام به خرید هدیه نمایید ممکن است هزینه گزافی را بپردازید بدون این که شخص مورد علاقه شما هدیه را بپسندد.

من به خوبی تولد کودکی خود را به یاد دارم زمانی که انتظار داشتم در میان آن همه کاغذ کادو رنگارنگ اسباب بازی های زیبا و دوست داشتنی پنهان شده باشد ولی انگونه نبود و هر کسی با فکر این که چه چیزی ممکن است به کار بیاید هدیه ای تدارک دیده بود .

در میام آن همه هیاهو و شعر تولدت مبارک خواندن هدایایی که اصلا فکرشان را هم نمیکردم در انتظارم بودند، شاید بتوانید با خود تصور کنید آن لحظه چه حالی داشتم و انگار تنها کیک تولدم بود که برایم جذابیت داشت.

کادو خوب

کادو خوب از نظر افراد مختلف متفاوت است از نظر برخی یک لبخند و یا یک دور همی ساده از صد ها هدیه گران قیمت که بدون هیچ احساسی تهیه شده ارزشمند تر است و از نظر فردی دیگر ممکن است این گونه نباشد و یک هدیه گرانقیمت را با ارزش تر بداند.

انسان ها از نظر روحیه به سه دسته احساسی ، دیداری و شنیداری تقسیم میشوند و برای هر کدام چیز های مختلفی از اهمیت برخوردار است.

به عنوان مثال از نظر یک فرد شنیداری شاید یک موسیقی خوب یا دعوت شدن به یک کنسرت خاص هدیه با ارزشی باشد.

و از نظر یک فرد احساسی هدیه، کوچک و بزرگ ندارد همین که با عشق تهیه شده باشد ارزشمند است.

میتوان گفت افراد دیداری مادی تر اند و به هدایای بزرگ تر ، زیبا تر و گران قیمت تر بیشتر بها میدهند.

اینجا است که باید بدانیم چه هدیه ای برای چه کسی مناسب است.

البته قابل ذکر است برخی وسایل برای افراد در سنین مختلف از ارزش های مختلفی برخوردار است، مثلا اگر قصد داریم برای نو عروسی یک کادو تهیه کنیم یک گلدان گل به نظر هدیه خوبی میرسد و یا برای یک فرد مسن وسیله ای که میتواند در سلامت او تاثیر داشته باشد مناسب است و برای کودکان نیز اسباب بازی و اشیاء عروسکی و رنگا رنگ میتواند جذاب باشد

بنابراین ما با در نظر گرفتن روحیات ، سن و جنسیت افراد میتوانیم هدایای خوبی برای آنها تهیه کنیم.

گاهی نیز پیش می آید که میخواهیم برای فردی که شناخت زیادی از آن نداریم کادو ای تهیه کنیم ، ان زمان است که میتوانیم بر اساس رسم و رسومات و فرهنگ آن فرد اقدام به خرید هدیه نماییم زیرا افراد با فرهنگ ها و سنت های مختلف هدایای مختلفی را به عنوان پیشکش میپذیرند

پول به عنوان هدیه

هرگزپول به عنوان هدیه ندهید

گاهی ممکن است با خود فکر کنیم که پول نقد میتواند هدیه خوبی باشد و فرد مورد نظر میتواند خود اقدام به خرید شیئی که دوست دارد و یا لازم دارد نماید، اما کادو گیرنده همانند شما فکر نمیکند او با خود میگوید حتی ارزش یک بازار رفتن را نداشته ام اینجا است که هرگز نباید پول را به عنوان کادو انتخاب کرد همیشه سعی کنید عزیزان خود را به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید کادو دچار تردید نشوید.

شما میتوانید یک خوراکی را به عنوان هدیه انتخاب کنید , و یا فرد مورد علاقه تان را به جای خاصی دعوت کنید ولی هرگز نباید با خود فکر کنید که پول کادو مناسبی است ، هدیه معیاری برای سنجیدن میزان عشق و علاقه شما به فرد مورد نظر است پس بی گدار به آب نزنید.

آداب هدیه دادن در کشورهای مختلف

هدیه گرفتن یکی از خصوصیات مشترک بین تمام انسان ها است که هم هدیه دهنده وهم کادو گیرنده از انجام آن بسیار خوشحال می شوند. اما با این حال آداب تحفه دادن در کشورهای مختلف آن قدر متفاوت و جالب است که مدتی است در زمره ی جاذبه های هر کشوری درآمده است! به هر حال با توجه به این که در فرهنگ‌ های مختلف تحفه دادن نشانه ی محبت و احترام به شخص مقابل است، با این حساب آداب و رسوم خاصی را نیز برای آن در نظر می گیرند. از آن جایی که ما امروز در الی گشت می خواهیم تا آداب پیشکش دادن در کشورهای مختلف را به اتفاق یکدیگر بررسی و شناسایی نماییم، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید

پیشنهاد کوالا22 برای خرید کادو به شما

کودکان

اکثرکودکان درسنین کم به والدین خود بسیار وابسته هستن و در هنگام خواب نزد ایشان استراحت می کنند

پیشنهاد کوالا22 به والدین تشک فانتزی و بالش فانتزی می باشد

تشک فانتزی بزرگسال
فروشگاه اینترنتی تشک فانتزی

زوج های جوان

زوج های جوان به محصولات فانتزی بسیار علاقه مند هستند پیشنهاد ما به شما محصولات چوبی فانتزی ماست

گلدان شش ضلعی چوبی
صنایع دستی

بزرگان فامیل

افراد سن بالا معولا از بیماری های کمر بسیاررنج می برند پیشنهاد ما به شما محصولات نمدی کوالا22 هست

محصولات نمدی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.