ویژگی های تشک طبی فنری مرغوب

کالای خواب کوالا 22 1398/05/23

ویژگی های تشک طبی فنری مرغوب از نظر پزشکان ارتوپدی و تولید کنندگان تشک

همیشه در هنگام خرید تشک و یا هر کالای دیگری با انبوهی از برند ها و مدل ها ی مختلف آشنا میشویم اما به راستی کدام برند تشک بهتر است .

اصلا ویژگی های تشک طبی فنری مرغوب چیست

در این مطلب از فروشگاه اینترنتی تشک کوالا 22 قصد داریم شما را با برخی ازویژگی های تشک طبی فنری با کیفیت آشنا کنیم تا در هنگام خرید به راحتی بتوانید یک تشک با جنس عالی خریداری نمایید.

تمامی تشک های موجود در بازار نقاط ضعف ونقاط قوت مختلفی دارند اما این که چه تشکی انتخاب کنیم تا با وزن ، آناتومی بدن و سن ما هماهنگ باشد و هم چنین نقاط قوط آن از نقاط ضعفش بیشتر باشد، مهم است.

با توجه به اهمیت بالای تاثیر تشک در خواب و ارتباط تنگاتنگ سلامتی روحی و جسمی افراد با کیفیت تشک خریداران حساسیت بیشتری در خرید تشک نشان میدهند و همین موضوع باعث شده تا تولید کنندگان نیز در تولیدات خود تمامی استاندارد های تشک را رعایت کرده و تشک هایی را تولید کنند تا حد اکثر سازگاری با اندام افراد را داشته باشد.

در ابتدا تولید کنندگان بیشتر سعی در تولید تشک هایی نرم وانعطاف پذیر داشتند تشک های فنری که با استقبال شدید خریداران تشک روبه رو شد اما با گذشت زمان و با تلاش تولید کنندگان تشک ، تشک های طبی فنری نیز به بازار آمدند تشک هایی که بیشترین سازگاری را با آناتومی بدن انسان داشتند.

تشک های طبی فنری و استاندارد که سلامتی را برای خریداران تشک به ارمغان آورد.

تشک های طبی فنری بیشترین سازگاری را با اندام انسان ها دارند در طراحی و تولید این نوع تشک ها جنس مواد و همچنین نوع چیدمان لایه ها بسیار مهم است و باید از مواد با کیفیت و چیدمان اصولی و استاندارد تولید شوند.

ویژگی های تشک طبی فنری استاندارد

در ابتدا لازم است با تشک طبی فنری آشنا شده و تفاوت این تشک را با تشک‌های طبی و فنری بدانیم.

تشک فنری

اگر قصد دارید تشک ارزان قیمت تهیه کنید ما به شما تشک های فنری را پیشنهاد میکنیم. تشک های ارزان قیمت که معمولا در مکان هایی چون هتل ها و میهمانسرا ها و کمپ ها مورد استفاده قرار میگیرند .

تشک های فنری به دو دسته فنر منفصل و فنر متصل تقسیم میشوند.

اگر قصد خرید تشک فنری یک نفره را دارید ما به شما تشک فنر متصل را پیشنهاد میکنیم. ولی اگر قصد خرید تشک فنری دونفره را دارید ما پیشنهاد میکنیم از مجموعه تشک های فنر منفصل دیدن کنید. جا به جایی این نوع فنر ها برعکس فنر متصل بوده و تنها بخشی از فنر که تحت فشار است جابه جا میشود.

همانطور که گفتیم تشک ها نقاط ضعف و قوت متفاوتی دارند. تشک های فنری نیز در کنار مزایا و نقاط قوتی که دارند یک نقطه ضعف نیز دارند که آن عمر کوتاه این نوع تشک هاست البته قابل ذکر است که عمر تشک ها نیز بسته به جنس فنر ها و دیگر قسمت های تشک نیز کم و زیاد میشود.

در صورتی که بعد از گذشت مدتی شاهد قوس هایی در تشک خود شدید ما به شما توصیه میکنیم تشک را پشت رو کنید.

تشک های طبی


تشک های طبی به دلیل این که بدون فنر تولید میشوند عمر بالاتری نسبت به تشک های فنری دارند و معمولا از تشک های فنری سفت تر هستند.

مواد تولید شده در تشک های طبی بسیار مرغوب تر از تشک های فنری اند و شاید یکی دیگر از دلایلی که عمر بیشتری نسبت به تشک های فنری دارند همین مرغوب بودن جنس مواد استفاده شده درون تشک طبی است.

اکثر تشک های طبی ضد حساسیت بوده البته باز هم در هنگام خرید تشک باید کاتولوگ را مطالعه نموده و از ضد حساست بودن تشک مطمئن شوید.

فرم گرفت و پدیدار شدن انحنا تنها مخصوص تشک های فنری نیست و تشک های فنری نیز به مرور زمام در اثر قوس ها و برآمدگی های بدن ممکن است فرم گرفته و شما باید آن را پشت و رو کنید.

تشک‌های طبی فنری

با توجه به حساسیت های مردم در خرید تشک کارخانه های تولید تشک تصمیم به تولید نوع دیگری از تشک گرفتند .

تشک هایی که هم شامل ویژگی های مثبت تشک طبی و فنری بوده.

تشک های طبی فنری چند سالی است که وارد بازار شده اند و به سرعت جای خود را در میان خریداران باز کردند. و این ها همه به دلیل طراحی های خاص در این نوع تشک طبی فنری بوده است.

نوع ساختار این تشک ها به گونه ای است که هیچ آسیبی به ستون فقرات فرد وارد نمیکندو منجر به سلامتی هر چه بیشتر در هنگام خواب میشود.

تشک های طبی فنری عمر بالاتری نسبت به تشک های فنری و تشک های طبی دارند .

همین نکات مثبت در تشک های طبی فنری باعث شده تا محبوبیت زیادی در میان مشتریان تشک پیدا کنند.

در خرید تشک های طبی فنری باید دانش بیشتری از این نوع تشک ها داشته باشید و ما در ادامه این مطلب از سایت کوالا 22 به این موضوع میپردازیم.

دقت در سختی و نرم تشک های طبی فنری در هنگام خرید

راهنمای خرید تشک طبی فنری مطلبی است که هر فردی قبل از خرید تشک طبی فنری باید بخواند. ما در بخش دوم مطلب ویژگی های تشک طبی فنری مرغوب قصد داریم چند نکته در هنگام خرید تشک طبی و فنری را بیاموزیم.

در هنگام خرید تشک طبی و فنری باید دقت کنید که دوخت دیواره های تشک محکم باشد و به راحتی باز و یا شکافته نشود.

سطح تشک باید به گونه ای نه بسیار سفت و نه بسیار نرم باشد که آسیبی به ستون فقراتتان وارد نکند.

دقت داشته باشید وجود کمی نرمی در تشک الزامی بوده و این انعطاف پذیری باعث پوشش دهی برآمدگی ها و فرورفتگی های آناتومی بدن میشود.

در هنگام خرید تشک طبی فنری دقت کنید که تشک بیش از اندازه سفت نباشد زیرا این سفتی به ستون فقرات شما اسیب وارد میکند.

البته قابل ذکر است که تولید کنندگان تشک تمامی این نکات را در تولیدات خود در نظر گرفته اند.

اگر قصد دارید به صورت حضوری تشک طبی فنری را خریداری نمایید بهتر است حداقل زمان کوتاهی را برروی آن دراز بکشید تا متوجه نرم بودن وسفت بودن آن شوید.

2-مموری فوم

جنس فوم های استفاده شده در تشک های طبی فنری مهم است به همین دلیل تولید کنندگان تشک طبی فنری از مموری فوم ها استفاده میکنند در این بخش از مطلب ویژگی های تشک طبی فنری به این موضوع میپردازیم

میتوان گفت مموری فوم ها از ضروری ترین اجزای این نوع تشک است و در تشک های طبی فنری از یک لایه مموری فوم با چگالی های مختلف استفاده میشود.

مموری فوم ها باعث کم شدن ارتعاش در تشک طبی فنری دو نفره میشود و از طرفی این نوع فوم ها زمانی که در معرض وزن و دما قرار بگیرد فرم بدن را به خود گرفته و احساس راحتی بیشتری به شما القا میکند.

برخی از خریداران تشک های فنری گاهی اعتراض میکنند که تکان خوردن یکی از افراد بر روی تشک دو نفره خواب دیگری بر هم خورده ولی استفاده از مموری ها در تشک های طبی فنری این مشکل را برطرف کرده است.

3-نوع فنر

همانطور که قبلا برای شما شرح دادیم در تولید تشک ها از دو نوع فنر استفاده میشود .

فنر منفصل و فنر متصل

در هنگام خرید تشک طبی فنری به فنرها دقت کنید.

تشک های فنر منفصل یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که دو نفری از تشک استفاده میکنند این نوع تشک به دلیل ساختار فنری در هنگام خواب و جا به جا شدن افراد فرد کناری متوجه حرکت نشده و به راحتی به خواب خود ادامه میدهد.

فنرها باید از جنس آلیاژ آلومینیوم یا آهن باشند که هم عمر بالایی داشته باشند و هم در مواجه با وزن‌های بالا دچار گودی و تغییر شکل دایمی نشوند.

4-جنس الیاف

الیاف درون تشک باید ضد حسایت باشد و قابل ذکر است اکثر تولید کننده گان در کاتولوگ های خود درج مینمایند که الیاف ضد حساسیت است و یا نه

بهترین نوع الیاف درون تشک الیاف پلی استر است.

5-گارانتی

کیفیت تشک ها را میتوان از زمان گارانتی آنها نیز تشخیص داد .

معمولا اکثر تشک های با کیفیت دارای گارانتی و وارانتی میباشند .

گارانتی تشک ها به نسبت طول عمر مفید انها تعیین شده و هر چه زمان گارانتی بیشتر باشد بدون شک عمر مفید تشک نیز بیشتر است.

همیشه شرکت های معتبر در هنگام خرید تشک به خریداران کارت گارانتی تحویل میدهند تا در صورت لزوم با استفاده از کارت گارانتی تشک خود را تعمیرو یا تعویض نمایند.

پس از آگاهی از ویژگی های تشک طبی فنری مرغوب میتوانید یک تشک با کیفیت عالی خریداری نماید .

جهت آگاهی از آخرین قیمت تشک خوشخواب ، قیمت تشک رویا و سایر برندهای معتبر و خرید اینترنتی از فروشگاه کوالا 22میتوانید به فروشگاه این سایت مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.